
Functieomschrijving
Wil jij als financieel administratief medewerker je bijdrage leveren in een snelgroeiend internationaal familiebedrijf dat in control wil blijven? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Over VHB Groep – Werken aan een circulaire toekomst
De VHB Groep is een innovatief familiebedrijf met meer dan 90 jaar ervaring in techniek, recycling en metaalterugwinning. Met ruim 220 collega’s en drie gespecialiseerde bedrijven – NRC, Aerinnova en Rocksolid – vormen we een krachtige combinatie die de volledige keten beheerst: van scheiding tot verwerking en internationaal transport van herwonnen metalen.
We zijn pioniers in droge scheidingstechniek en ontwikkelen onze eigen technologieën, zoals de toonaangevende Phairon® Optima. Onze mobiele installaties draaien op topniveau, direct op locatie, zonder externe voorzieningen.
Bij VHB Groep draait alles om impact: denk aan het recyclen van 8 Eiffeltorens aan ijzer of 1,5 miljard frisdrankblikjes per jaar. Daarmee leveren we dagelijks een concrete bijdrage aan de circulaire economie.
Onze cultuur is praktisch, nuchter en gedreven. We zijn trots op wat we doen en doen dat met integriteit en lef. Of je nu in de techniek, logistiek of projectleiding werkt: bij ons krijg je de ruimte om mee te bouwen aan een duurzame toekomst.
Welkom bij VHB Groep – waar jouw werk telt.
Binnen onze organisatie heb je te maken met een grote diversiteit aan activiteiten en ben je samen met je collega’s van de financiële- en projectadministratie verantwoordelijk voor een correcte en tijdige financiële administratieve organisatie. De werkzaamheden zijn afwisselend en bieden volop ontwikkelingsmogelijkheden voor de toekomst.
Wat ga je doen?
De inkoopadministratie van ons bedrijfsonderdeel Rock Solid;
Je zet de betalingen van Rock Solid klaar;
Je bent verantwoordelijk voor de uitgifte en het beheer van de bankpassen en credit cards;
Controleren en verwerken van bank mutaties;
Het maken van, inboeken en controleren van verkoopfacturen;
het verwerken van transporten en productiegegevens;
Verwerken van diverse financiële mutaties en ondersteuning bieden aan collega’s voor alle overige administratieve vraagstukken;
Ondersteunen in het opstellen van maand-, kwartaal- en jaarrapportages.
Wat bieden wij jou?
Een leuke en uitdagende functie in een internationaal opererend familiebedrijf, waar de lijnen kort zijn en je het verschil kunt maken;
Werken in een gezellige, informele sfeer;
Je kan jezelf op zowel persoonlijk als professioneel vlak ontwikkelen door ervaring en opleiding;
Een fantastische werkplek op ons kantoor in Amsterdam.
Wat verwachten wij van jou?
Je bent 24 tot 32 uur per week beschikbaar;
Je houdt van cijfers en werkt graag samen met collega’s;
Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding (bedrijfs-) administratie;
Je hebt ervaring in een administratieve functie;
Je bent communicatief vaardig en stressbestendig;
Je kunt goed overweg met Excel en hebt ervaring met het werken in een boekhoudpakket;
Je bent leergierig, nauwkeurig en punctueel.
of
- Amsterdam
Bedankt voor je sollicitatie!
Eén van onze recruiters neemt spoedig contact met je op!

Hoe ziet werken bij NRC eruit ?
Bedrijfsvideo
Contact
Non-ferro Recovery Company B.V. Burgemeester Posweg 114 5306 GG Brakel (NL) M: werkenbij@nrc-nl.com T: +31 (0)418 745 555
Aerinnova B.V. Middelkampseweg 13 5311 PC Gameren (NL) M: werkenbij@aerinnova.com T: +31 (0)418 670 346
